2014. március 1., szombat

Prepartita: Cagliari–Udinese

Szardíniai vendégszereplésre készül az Udinese: vasárnap a Cagliari ellen játszanak a friuliak. Egyelőre még eléggé képlékeny, hogy kik lesznek ott a zebrák kezdőcsapatában. Az biztos, hogy Heurtaux és Pereyra visszatérnek és biztosan kezdeni is fognak – ez jó hír mindenkinek. Domizzi viszont sárga lapos eltiltása miatt egy mérkőzést ki kell, hogy hagyjon. A fő kérdés, hogy ki lesz a harmadik védő. Bubnjics sérülés miatt nem játszhat, Naldo pedig legutóbb nem játszott valami jól, hamar le is kapták a pályáról. Guidolin elgondolkodott azon, hogy átáll egy 4-4-2-es felállásra. Lehetséges, hogy Gabriel Silva ismét játszani fog, és ha ez így lesz, a jobbszélső kiléte válik kérdésessé: Basta vagy Widmer? A csatársor összetételében is némi bizonytalanság van, bár bizonyos udinei hírek szerint Di Natale mellett Maicosuel lesz kezdő. Minden továbbit megtudhatunk Guidolin mester sajtótájékoztatójából.


– Hogyan látja Muriel teljesítményét? Sokan mintha többet vártak volna Luistól.

Muriel szerencsére már visszatért a hosszú sérülése után. Én többé-kevésbé megvoltam vele elégedve. Nagyon sajnálom, hogy kimaradt az a három hónap. Azt látom, hogy  hétről-hétre jobban játszik, még nincs a maximumon, de ki kell várni az időt. Figyelembe kell venni, hogy egy ilyen hosszú sérülés sajnos sok időt elvesz.

Sok szurkoló többet várt a Di Natale–Muriel tandemtől.

Én is egy eredményesebb formációt vártam, de a két csatár nem volt könnyű helyzetben, hiszen hiányzott a gépezetből Pereyra, aki a két csatár alá dolgozik. Másrészről, ahogy nyilatkoztam, rosszul készítettem fel a csapatot. Egyébként annyira azért nem volt drámai a helyzet. Genovában 70 percig jól ment a mérkőzés, utána egyszerűen elfáradt a csapat. Legutóbb meg egy rosszul előkészített mérkőzésünk volt.

Mit vár Cagliari ellen?

Természetesen győzelmet. A Cagliari egy nagyon ügyes, tehetséges csapat, akik szépen teljesítenek az utóbbi években. Tudjuk, hogy kis válsággal küzdöttek, nem megy úgy nekik most, mint szeptemberben. A Cagliarival nekünk alapból mindig szerencsénk volt, a legtöbb találkozóból győztesen jöttünk ki. De ne feledjük el, hogy az Interrel legutóbb döntetlent játszottak és nagyon hisznek a pontszerzésben, tehát nem veszélytelenek.

Mit szólt ahhoz, hogy az Atalanta ellen kifütyülték a csapatot?

Nagyon nem tetszett, szerintem ez primitív, hogy kifütyülöm a saját csapatomat. Megértem az okát, de hangsúlyozom, én ezt a megoldást nem tudom elfogadni. Én is sokkal jobb eredményt vártam annál, mint ahol most vagyunk. Ki szeretnénk mászni ebből a gödörből, higgyék el, azon vagyok, hogy minél jobb helyezést érjen el az Udinese.

Mit érhet el az Udinese a szezon végéig?

Nem akarok jóslatokba bocsátkozni. Folyamatosan keressük a stratégiát, a taktikát, amivel minél több meccset tudunk megnyerni. Fizikálisan rendben van a csapat.

Végezetül, miért nem játszik Zielinski?

A héten is játszott egy barátságos mérkőzést, az edzéseken is részt vesz. Nagyon jó adottságú játékos, azt látom, hogy folyamatosan fejlődik. Remélem, hamarosan számíthatok rá a kezdőcsapatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése