2014. február 25., kedd

Udinese–Atalanta: mérkőzés utáni nyilatkozatok


Sokan vártak győzelmet az Udinesétől az Atalanta elleni bajnoki meccsen, ám a bergamói csapat túl erős ellenfélnek bizonyult. Brivio góljával sokáig vezettek is, csak a második félidő derekán tudott egyenlíteni Di Natale tizenegyesével a hazai csapat. A mérkőzés után Guidolin magára vállalta a vereséget, Pozzónak viszont nem tetszett, hogy kifütyülték. Totó 200 gólról, Pinzi pedig 40 pontról beszélt...


FRANCESCO GUIDOLIN: Minden az én hibám

„Az Olasz Kupából való kiesésünk után jól jött volna egy győzelem, de sajnos ez most és korábban, Genovában sem sikerült. Tudom, hogy a szurkolóink nagyot csalódtak. Sajnos rosszul készítettem fel a csapatot, sokkal könnyebb mérkőzésre számítottam. Ráadásul az Atalanta most a szokásostól egészen eltérő játékot játszott. Több nehézséggel is szembe kellett nézni, sajnos Pereyra és Silva sem tudott játszani, pedig ők a csapat alappillérei. Ezenkívül sok fiatal játékosunk nem tud a megfelelő színvonalon játszani. Muriel sérülése is hátráltat minket, már egyre jobban játszik, de még közel sem százszázalékos. Basta sem volt könnyű helyzetben, hiszen jobblábasként kellett balszélsőt játszania. Fontos volt, hogy a kapott gól után fel tudtunk ébredni, sikerült egyenlíteni, mert a bergamói csapat nagyon nehéz ellenfél volt. A siker titka az volt, hogy egy másfajta formációban játszottunk tovább. El kell gondolkodnunk azon, hogy ragaszkodnunk kell-e a 3-5-2-es felálláshoz. Megértem a szurkolók csalódottságát, sajnos idén kicsi az esély arra, hogy bejutunk az Európa Ligába. Nagyon fontos, hogy a következő meccset mindenképpen megnyerjük.


ANTONIO DI NATALE: Jó formában vagyok

Nagyon nehéz helyzetben voltunk, az első félidőt eléggé megszenvedtük. Az Atalanta nem volt könnyű ellenfél. A második félidőben egész jól tudtunk játszani. Nagyon örültem a gólomnak. Úgy látom, hogy mostanában jó formában vagyok, ez volt a 184. gólom – remélem, mihamarabb elérem a 200-at. Murielt egy nagyon tehetséges játékosnak tartom, de még nincs topformában. Sajnos a három hónapos sérülése nem a legjobbkor jött. Szerintem többet kellene játszania és akkor egyre jobb lesz.


GIAMPAOLO POZZO: Nem tetszett, hogy kifütyültek

Csak egy ponttal állunk jobban. Nagyon fontos lett volna, hogy győzzünk, de sajnos nem sikerült. Nem vagyunk a legjobb helyzetben, a 12. helyezés közel sem a legjobb. Nagyon nem tetszett, hogy jónéhány szurkoló kifütyült minket. Megértem a helyzetet, értem én az elégedetlenséget. Higgyék el, nekem sem tetszik ez, de pont a nehéz helyzetben kell, hogy kiálljunk a csapat mellett! Múlt héten a szurkolóik biztatására sikerült egyenlítenie a Genoának. A játékosoknak így sincs könnyű dolguk, miért kell még nagyobb nyomás alá helyezni őket? Di Natale gólja gyönyörű volt, nagyon jó látni, hogy Totó ismét a régi. Nélkülözhetetlen játékos. Itt, az Udinesében nagyon sok jó játékos van, csak ma nagyon rosszul jött ki a lépés.


SIMONE SCUFFETT: Magabiztosabbnak kéne lennünk


Nagyon kemény ellenfél volt az Atalanta. Sajnos az elején elbénáztuk a dolgot, túl lazán vettük őket, és ezért nagy árat fizettünk. Nagyon jó, hogy sikerült egyenlítenünk, persze győzni  akartunk, de ez ma nem jött össze. Szerintem magabiztosabbnak, bátrabbnak kellene lenni, hiszen a csapat kondíciója nagyon jó. Igyekszem segíteni a csapatot és ezúttal is köszönöm a bizalmat, köszönet Guidolinnak, hogy ilyen sokszor a pályán lehetek. Azon vagyok, hogy minden meccsen kihozzam magamból a maximumot.


ALLAN: Nem olyan tragikus a helyzet
 
 

Nagyon fontos volt, hogy szereztünk egy pontot. Persze mindenki egy szép győzelmet akart, de sajnos sok hibát követtünk el az első félidőben. Ezen a vasárnapon nem remekeltünk, de azért szégyenkeznünk sem kell. Előre kell tekintenünk, nem a sebeinket nyalogatni. A helyzet azért nem olyan tragikus, hiszen nem szenvedtünk vereséget. Legközelebb a Cagliari ellen fogunk játszani, ott nyernünk kell. A szárd csapat nagyon nehéz ellenfél lesz.


GIAMPIERO PINZI: Minél hamarabb elérni a 40 pontot!



Nehéz helyzetben voltunk, jó lett volna egy győzelem. Nemcsak a szurkolók, de mi is nagyot csalódtunk. Az első félidő pocsék volt, nem lehetünk rá büszkék. Nagyon sajnáltam Murielt, hiszen sok szép támadásban volt benne, sajnos ezekből nem született gól. Nagyon zavart a kifütyülés, szerintem ez nem volt szép a szurkolóktól. Ez csak nehezíti a mi munkánkat. Egy csónakban evezünk a szurkolókkal, nekünk sem túl jó érzés, hogy itt tartunk. A cél minél több pontot szerezni, minél hamarabb elérni a 40 pontot. Remélem, sok szép győzelemben lesz még részünk ebben a szezonban.


SILVAN WIDMER : Köszönöm a bizalmat!

Nem volt rossz ez a meccs, de azért nem brillíroztunk... Az Atalanta nagyon kemény ellenfél volt, valljuk be, itt a döntetlenre volt nagyobb esély. Ha az elejétől fogva úgy játszottunk volna, mint a második félidőben akkor simán nyertünk volna. Jó érzés és megtiszteltetés a pályán lenni, ezúttal is köszönöm Guidolinnak a bizalmat. Nehéz beilleszkedni egy olyan játékrendszerbe, mint ami itt van. Még nincs túl nagy tapasztalatom, de minden meccsből tanulok. Azon vagyok, hogy a legjobbat hozzam ki magamból.


Játékosok értékelése (forrás: Gazzetta dello Sport):

Di Natale 7
Scuffett 6.5
Allan 6
Badu 6
Danilo 6
Pinzi 6
Basta 5.5
Domizzi 5.5
Widmer 5.5
Muriel 5
Naldo 4.5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése