2014. február 17., hétfő

Genoa–Udinese: mérkőzés utáni nyilatkozatok

Az Olasz Kupából való kiesését követően az Udinesének egyetlen célja maradt az idei szezonban: a lehető legjobb helyen végezni a bajnokságban. Csapatunk a hétvégén Genovába látogatott. A meccs utolsó negyedórájában még úgy nézett ki, hogy akár nyerhetünk is, ám végül döntetlennel zárult az összecsapás. Nézzük, hogyan vélekedtek a mérkőzésről a főszereplők!


FRANCESCO GUIDOLIN: A végére elfáradtunk

„Meglátásom szerint jól helytálltunk a Genoa ellen. Egy éve itt egy jó nagyot buktunk, ezért is volt fontos, nehogy elveszítsük ezt a meccset. A Genoa rengeteget fejlődött, minden elismerésem. Szinte reménytelen helyzetből tudtak felkelni és a végén ki tudtak harcolni egy döntetlent. Ennek nyilván része volt az is, hogy rengeteg genovai szurkoló jött lelkesíteni a csapatot. Fantasztikus hangulat volt, nekünk sajnos ez most hiányzott. Persze kicsit szomorúak vagyunk, de el kell fogadni az eredményt. A második félidőben sajnos több hibát is elkövettünk, a végére elfáradt a csapat. Ezt a Genoa nagyon jól ki tudta használni. Két remek csapat csapott össze, mindkét fél nagyon megküzdött a döntetlenért.”



LUIS MURIEL: Az első félidő jó volt, de elrontottuk


„Nagyon jól játszottunk az első félidőben, jó volt az összjáték, de a második félidőre mintha megtorpantunk volna. A Genoa szépen felzárkózott, erre nem számítottunk. Talán túlságosan elbíztuk magunkat, azt hittük, innen csak nyerni lehet. A vége felé azt éreztem, hogy nagyon fáradt vagyok, már közel sem tudtam úgy odafigyelni, mint a meccs kezdetén. Nem olyan régóta játszom újra, fizikálisan még javulnom kell. Nagyon örültem a gólomnak, sajnálom azt, ami utána történt. Sok jó és sok rossz történt ezen a meccsen. A döntetlen ellenére azt mondom, hogy jól játszott a csapat, jó úton haladunk. Ezen az úton kell továbbmennünk.”


DUŠAN BASTA : Új szerepet játszottam


„Nagyon jól indítottuk a meccset, de még van hová fejlődni. Például az első félidő végén a gól, amit a Genoa lőtt, egy nagy baki volt részünkről. Nagyon jó érzés volt az első gólt belőni, megdolgoztunk ezért a gólért. A mester egy új szerepben alkalmazott, még sosem játszottam balszélsőt, szerintem nem ment rosszul. Természetesen nagyon sajnálom, hogy nem tudtunk győzni. Szerintem a hibákból tanulni kell, biztos vagyok benne, hogy legközelebb jobban fog menni. Tovább kell mennünk ezen az úton. Mostanában úgy érzem, a csapat egyre jobban játszik.”


BRUNO FERNANDES : Nem tudtuk semlegesíteni Gilardinót


„Óriási hibát vétettünk, simán megnyerhettük volna a mérkőzést. A második félidővel közel sem vagyok megelégedve. A meccs vége felé mintha túlságosan fáradtak lettünk volna. A Genoa nagyon jól játszott, képes volt egyenlíteni a semmiből. Gilardino fantasztikus játékos, sajnos nem tudtuk semlegesíteni. A piros-kékek csapatmunkája remek volt, de szerintem szerencséjük is volt. Nagyon örültem, hogy ismét a pályán lehettem, ezúton köszönöm a mesternek, hogy megbízik bennem. A gólomnak különösen örültem.”


DANILO : Döntetlen után előre kell tekinteni


„Tudtuk, hogy nagyon nehéz ellenfél lesz a Genoa. A döntetlen végülis nem rossz eredmény, de nyerhettünk volna. Ezért bosszant engem is ez az eredmény, most kicsit csalódottan megyünk haza Udinébe. Mindennek ellenére nagyon örülök, hogy jópár szurkoló eljött Genovába, sokat jelent ez nekünk. A Genoa góljaiból okulni kell, nekem is komoly felelősségem van abban, hogy ez történt. Szerintem minden hibából tudunk tanulni. Előre kell tekinteni, most már az Atalantával kell foglalkoznunk, ellenük nyerni kell.”


Játékosaink értékelése (forrás: corrieredellosport.it)


PEREYRA  7
BADU  6.5
BASTA  6.5
FERNANDES  6.5
MURIEL  6.5
SCUFFET  6.5
YEBDA  6
WIDMER  6
DANILO  5.5
HEURTAUX  5.5
DOMIZZI  5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése